Digitaal

Vooruitstrevend in digitale techniek is een continue motto binnen Went administratie en belastingadvies B.V.. We werken zelf met de meest moderne middelen en ontwikkelen zelf software om processen zo goed mogelijk te laten verlopen. De beleidsdoelen daarbij zijn snelheid van werken, toegang tot informatie, klantvriendelijkheid en kostenbesparing. Op het gebied van de boekhouding en resultaatanalyse zorgen wij ervoor dat onze klanten altijd snel en volledig alle informatie hebben die specifiek voor hem of haar relevant zijn. Maatwerk dus. En niets is onmogelijk!

Voor al onze relaties zijn navolgende digitale diensten inbegrepen in onze dienstverlening:

  1. Online klantportaal: Belangrijkste spil in onze dienstverlening is ons eigen online klantenportaal, waarin we online samenwerken met onze klanten. Deze software wordt in eigen beheer ontwikkeld en vanuit een aparte B.V., genaamd OfficeCom B.V. ook verkocht aan allerlei andere kantoren in de accountancy sector;
  2. Online dossier: Gratis online dossier voor onze klanten;
  3. Dashboarding: Gratis online dashboard met de belangrijkste financiële bedrijfsinformatie;
  4. Papierloos kantoor: Went administratie werkt al sinds 2009 volledig papierloos. Onze klantdossiers zijn voor onze medewerkers altijd en overal beschikbaar. Hierdoor bereiken wij een hoge mate van efficiency, waardoor wij de kosten van onze diensten laag kunnen houden;
  5. Cloud Salarisadministratie: Heeft u personeel in dienst? Dan heeft Went administratie de volledig digitale salarisadministratie. Dit betekent: Loonstroken, betaalbestanden, aangiften loonheffingen en alle andere data via de cloud beschikbaar. Loonstroken naar het personeel worden centraal via e-mail verstrekt.
  6. Eigen software: Voor het versnellen van standaard processen ontwikkelen wij eigen software. Hierdoor bereiken wij een hoge mate van efficiency, waardoor wij de kosten van standaard diensten laag kunnen houden.